Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the complianz-gdpr domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/autovalaszto.hu/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Jön az Új Golf 9? - Autós információ Önnek

Az új Golf generáció a küszöbön áll

Lesz Golf 9?

A tervezett Euro 7-es szabvány és az e-mobilitás növekvő jelentősége miatt a Golf jövője bizonytalan

VW nem tekinti a belsőégésű motorokat az elektromobilitás olcsó alternatívájának középtávon. Az új Euro 7-es károsanyag-kibocsátási szabvány következtében emelkedő árakra is számítani kell. Ezért a Volkswagen megkérdőjelezi a Golf létét , hogy lesz-e utódja a jelenlegi Golf 8 bizonytalan a jelenlegi helyzetben.

Thomas Schäfer, a VW vezérigazgatója arra számít, hogy az EU új károsanyag-kibocsátási szabványa, az Euro 7 miatt jelentősen emelkedni fognak az árak. A belsőégésű járművek bonyolultabb kipufogógáz-tisztítása egyenként 3-5000 eurós áremelést eredményezne, ahogy a Weltnek adott interjújában mondja A kisautóknál ezeket a többletköltségeket aligha lehet felvenni, a belépő szintű mobilitás pedig jelentősen drágul.

A fejlesztési írány az elektromobilitásra van beállítva, 2025-től kisméretű elektromos autók jelennek meg a piacon, az ID.2 mellett a VW , Skoda , a Seat és Cupra. A 25 000 euró alatti belépőárakkal az elektromos autók vonzóbbá válnak. A járművek optimális hatótávolsága legalább 350-400 kilométer lenne. “Jelenleg ez a pszichológiai eladási pont” – mondja Schäfer. Így nyitva hagyta, hogy lesz-e utódja a Golfnak, Európa legkelendőbb autójának. A politikai irány az elektormobilitás irányát mutatja és az iránta növekvő kereslet miatt, meg kell nézni, hogy “megéri-e olyan járművet fejleszteni, ami nem bírja a teljes hét-nyolc évet”. A wolfsburgi cég jelenleg a jelenlegi Golf 8 korszerűsítésén dolgozik. Az, hogy a jövőben gyakran találkozunk-e majd a Golf névvel, még nyitott kérdés: „Tizenkét hónap múlva többet fogunk tudni” – mondja Schäfer.