Autóválasztó

autókatalógus

Ford Fiesta

2002-2008 Kisautók
Ford Fiesta

Kiegyensúlyozott tulajdonságok, egyszerű formák és tágas utastér jellemzik a Fiesta egyik legkedveltebb generációját, amelyet vezethetősége emel ki konkurensei közül.


hirdetés

Karosszéria, utastér
2002 januárjában mutatkozott be a teljesen új Ford Fiesta, amelyen aztán 2005 végén végeztek modellfrissítést. Az újabb típusokat az átlátszó bura alá került első fényszórókról, és a kerek motívumokkal díszített hátsó lámpatestekről lehet felismerni. A visszafogott formájú karosszéria meglepően tágas utasteret rejt, amelynek mérete felveszi a versenyt a mai nagyra nőtt kisautókkal. A vezető viszonylag magasan ül, az ülőlap csak a jobban felszerelt modellben emelhető, de akkor is szűk határok között, míg a kormánykerék csak magasságában állítható, tengelyirányban nem. Csomagtartója használható méretű, a hátsó üléstámlák már alapáron is osztottak, és ledöntésükkel nagy raktér nyerhető, ám annak padlója nem lesz egészen sík. Aki ennél is nagyobb helyre vágyik, választhatja a Fiesta műszaki alapjaira épített Fusiont. A belső tér a modellfrissítéssel együtt megfiatalodott, de ugyanolyan logikusan elrendezett és egyszerűen kezelhető. Jobb minőségű anyagokat használtak fel, és akár színes műszerfalborítást is lehet kérni.

Műszaki tartalom
Benzines motorjai szinte változatlanul kerültek át az elődmodellből, ezért nem túl modernek, de legalább kiforrottak. Az 1,3 literes különösen visszafogott, nála jobban ajánlott az 1,25 literes, amely lelkesebben pörgethető, de inkább városban fürge. Országútra már az 1,4 és 1,6 literesek szolgálnak elég erővel. Korszerűbbek a dízelmotorok, az 1,4 literesnek még szerények a menetteljesítményei, de az 1,6-os már minden igényt kielégít, miközben még mindig takarékos. Az 1,4 literes benzines és dízelmotorokhoz automatizált váltót lehetett rendelni. A Sport modellek az előbbi motorokkal és látványosabb karosszériával készültek, míg az ST valódi sportváltozat nagy és erős motorral, remek vezethetőséggel. Motortól függetlenül élvezetes a Fiesta vezetése, kormánya közvetlen és sok visszajelzést ad, futóműve feszes és jól tart, váltója pontosan megvezetett.

Költségek, felszereltség, biztonság
Felszereltsége nem éppen gazdag, az alapmodellhez mindössze a vezető légzsákja, ABS és szervokormány jár, érdemes jobban felszerelt kivitelt választani. Az extralista többek közt cd-tárat, Bluetooth kihangosítót, ESP-t és tolatóradart tartalmazott. Töréstesztje átlagos, megfelelő eredménnyel zárult.


Szerintünk

TETSZETT
Helykihasználás, vezethetőség
NEM TETSZETT
Szegényes felszereltség, gyenge alapmotorok
Vezetés
Utastér
Minőség
SzerintünkKiegyensúlyozott kisautó


magazin

Kapcsolódó hírek


Ford Ka Concept: ötajtós előfutár
2013-11-15 | Újraértelmezte a túrakocsi kategóriáját a Ferrari: az újonnan bemutatott FF kombiszerű karosszériát kapott, ez a márka első négyüléses és összkerékhajtású modellje. tovább...


Az oldal tetejére | Vissza a kezdőlapra


hirdetés


katalógus


Galéria

Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta

A kategória további autói

Audi A1
Audi
A1

2010-
Citroën C3
Citroën
C3

2010-
Fiat Punto
Fiat
Punto

2003-2010
Dacia Logan
Dacia
Logan

2005-

További autók a katalógusban


használtautó


Kapcsolódó hirdetések

Ford Fiesta PLATINUM 1.4 TdCi
Ford Fiesta PLATINUM 1.4 TdCi
1399 cm3, Dízel, 2008
2 850 000 Ft
Ford Fiesta 1.4 TdCi FRESH PLUS
Ford Fiesta 1.4 TdCi FRESH PLUS
1399 cm3, Dízel, 2008
1 449 000 Ft
Ford Fiesta 1.4 TdCi FRESH PLUS
1399 cm3, Dízel, 2008
1 349 000 Ft

További hirdetések


Adja fel hirdetését ingyen! vagy Keressen a hirdetések között!


magazin


Legfrisebb hírek

hirdetés

Autóválasztó
© 2005-2014
Fórum
Impresszum
Kapcsolat
RSS
Autómagazin Magazin
Hírek
Tesztek
Cikkek
Autókatalógus Autókatalógus
Böngészés
Keresés
Statisztikák
Használtautók Használtautó
Böngészés
Keresés
Új hirdetés