Autóválasztó

autókatalógus

Ford Fiesta

2002-2008 Kisautók
Ford Fiesta

Kiegyensúlyozott tulajdonságok, egyszer? formák és tágas utastér jellemzik a Fiesta egyik legkedveltebb generációját, amelyet vezethet?sége emel ki konkurensei közül.


hirdetés

Karosszéria, utastér
2002 januárjában mutatkozott be a teljesen új Ford Fiesta, amelyen aztán 2005 végén végeztek modellfrissítést. Az újabb típusokat az átlátszó bura alá került els? fényszórókról, és a kerek motívumokkal díszített hátsó lámpatestekr?l lehet felismerni. A visszafogott formájú karosszéria meglep?en tágas utasteret rejt, amelynek mérete felveszi a versenyt a mai nagyra n?tt kisautókkal. A vezet? viszonylag magasan ül, az ül?lap csak a jobban felszerelt modellben emelhet?, de akkor is sz?k határok között, míg a kormánykerék csak magasságában állítható, tengelyirányban nem. Csomagtartója használható méret?, a hátsó üléstámlák már alapáron is osztottak, és ledöntésükkel nagy raktér nyerhet?, ám annak padlója nem lesz egészen sík. Aki ennél is nagyobb helyre vágyik, választhatja a Fiesta m?szaki alapjaira épített Fusiont. A bels? tér a modellfrissítéssel együtt megfiatalodott, de ugyanolyan logikusan elrendezett és egyszer?en kezelhet?. Jobb min?ség? anyagokat használtak fel, és akár színes m?szerfalborítást is lehet kérni.

M?szaki tartalom
Benzines motorjai szinte változatlanul kerültek át az el?dmodellb?l, ezért nem túl modernek, de legalább kiforrottak. Az 1,3 literes különösen visszafogott, nála jobban ajánlott az 1,25 literes, amely lelkesebben pörgethet?, de inkább városban fürge. Országútra már az 1,4 és 1,6 literesek szolgálnak elég er?vel. Korszer?bbek a dízelmotorok, az 1,4 literesnek még szerények a menetteljesítményei, de az 1,6-os már minden igényt kielégít, miközben még mindig takarékos. Az 1,4 literes benzines és dízelmotorokhoz automatizált váltót lehetett rendelni. A Sport modellek az el?bbi motorokkal és látványosabb karosszériával készültek, míg az ST valódi sportváltozat nagy és er?s motorral, remek vezethet?séggel. Motortól függetlenül élvezetes a Fiesta vezetése, kormánya közvetlen és sok visszajelzést ad, futóm?ve feszes és jól tart, váltója pontosan megvezetett.

Költségek, felszereltség, biztonság
Felszereltsége nem éppen gazdag, az alapmodellhez mindössze a vezet? légzsákja, ABS és szervokormány jár, érdemes jobban felszerelt kivitelt választani. Az extralista többek közt cd-tárat, Bluetooth kihangosítót, ESP-t és tolatóradart tartalmazott. Töréstesztje átlagos, megfelel? eredménnyel zárult.


Szerintünk

TETSZETT
Helykihasználás, vezethet?ség
NEM TETSZETT
Szegényes felszereltség, gyenge alapmotorok
Vezetés
Utastér
Minőség
SzerintünkKiegyensúlyozott kisautó


magazin

Kapcsolódó hírek


Ford Ka Concept: ötajtós el?futár
2013-11-15 | Újraértelmezte a túrakocsi kategóriáját a Ferrari: az újonnan bemutatott FF kombiszerű karosszériát kapott, ez a márka első négyüléses és összkerékhajtású modellje. tovább...


Az oldal tetejére | Vissza a kezdőlapra


hirdetés


katalógus


Galéria

Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta

A kategória további autói

Ford Fiesta
Ford
Fiesta

2002-2008
Ford Fusion
Ford
Fusion

2002-2012
Fiat Punto
Fiat
Punto

2003-2010
Citroën DS3
Citroën
DS3

2010-

További autók a katalógusban


használtautó


Kapcsolódó hirdetések

Ford Fiesta PLATINUM 1.4 TdCi
Ford Fiesta PLATINUM 1.4 TdCi
1399 cm3, Dízel, 2008
2 850 000 Ft
Ford Fiesta 1.4 TdCi FRESH PLUS
Ford Fiesta 1.4 TdCi FRESH PLUS
1399 cm3, Dízel, 2008
1 449 000 Ft
Ford Fiesta 1.4 TdCi FRESH PLUS
1399 cm3, Dízel, 2008
1 349 000 Ft

További hirdetések


Adja fel hirdetését ingyen! vagy Keressen a hirdetések között!


magazin


Legfrisebb hírek

hirdetés

Autóválasztó
© 2005-2016
Fórum
Impresszum
Kapcsolat
RSS
Autómagazin Magazin
Hírek
Tesztek
Cikkek
Autókatalógus Autókatalógus
Böngészés
Keresés
Statisztikák
Használtautók Használtautó
Böngészés
Keresés
Új hirdetés