autókatalógus
Alfa Romeo Giulietta 

Minden tekintetben felülmúlja hosszú ideig gyártott el?djének paramétereit az Alfa Romeo új sportkompaktja, a klasszikus nevet visel? Giulietta.
hirdetés
Karosszéria, utastér
A Giulietta koncepciója nem változott a 147-eshez képest: ez is ferdehátú, alsó-középkategóriás autó, amelynek ötajtós mivoltát jól palástolja az ügyes dizájn. A 4,35 m hosszú autó 12 centiméterrel múlja felül el?djét. Jellegzetes a háromszög alakú h?t?maszk és a széles, diódás hátsó lámpák. A csomagtér fedele ugyanakkor meglehet?sen kicsi, mert szinte a teljes hátsó részt a lökhárító foglalja el. A raktér mérete miatt nincs ok panaszkodni, az új hátsó felfüggesztésnek köszönhet?en 350 literes kapacitás áll rendelkezésre, ami az átlagosnál nagyobb.
A vezet?ülésben elhelyezkedve az ideális üléspozíció megtalálása mindössze néhány másodpercet vesz igénybe, a sof?r sportos autóhoz ill?en mélyen foglalhat helyet. A nagy lábon él?k óvatosan nyomják a pedálokat, mert a gáz- és fékpedál között nincs túl sok hely. Az utastér kell?en széles. Az ülések formázása kiváló, a felhasznált anyagok min?sége is példás. Négy személy teljes kényelemben utazhat, a lábtér és válltér megfelel? nagyságú.
M?szaki tartalom
A Giulietta számára teljesen új platformot fejlesztettek ki. Az els? felfüggesztést az alapoktól kezdve tervezték újra, és a 147-esben található kett?s kereszt-leng?karos megoldás helyett a MacPherson mellett döntöttek. Ez visszalépésnek t?nik, de a kerékcsapágyak merevebb rögzítésével és alumínium alkatrészek használatával sikerült kompenzálniuk a MacPherson pontosságbéli hiányosságait. A frontrész nagyobb tömege miatt megmaradt az autó alulkormányzottságra való hajlama, ennek csökkentése érdekében új kormánym?vet terveztek, a fogaslécre épített szervomotorral. A motorpaletta minden tagja turbófeltöltés?, már az 1,4-esek is lendületesek, az 1,75 literes a Quadrifoglio Verdében igazi sportmodell, míg dízelb?l a 170 lóer?s az igazi. Rendelhet? dupla kuplungos, automatizált TCT sebességváltó is. A kézi váltó pontosan és puhán mozog, a kuplung könnyen jár. A Mito után itt is megtalálható a DNA kapcsoló, amely az autó egyes paramétereit (gázreakció, felfüggesztés) igazítja, N (normál) üzemmódban nem mutatja meg képességeit a Giulietta. Igazi élményt D (dinamikus) módban nyújt, ám azt minden indítás után újra ki kell választani.
Költségek, felszereltség, biztonság
A Giulietta nem olcsó autó a kategóriájában, de jól felszerelt, biztonságos, kényelmes, és várhatóan értéktartása is a jobbak között lehet. A felszereltség b?kez?: baj esetén az ülésbe épített oldal- és a legördül? függönylégzsák is védi a bent ül?ket. Minden modelljében széria a start-stop rendszer, amely az ideális váltási pontra figyelmeztet? jelzéssel együtt segít a spórolásban, széria a klíma.
Szerintünk
TETSZETT
Elragadó forma, min?ségi utastér, sportos vezethet?ség, nyomatékos motorok |
NEM TETSZETT
Sz?kös hátsó üléssor, kis csomagtér-nyílás, zsúfolt pedáltér |
|
Vezetés |  |
Utastér |  |
Minőség |  |
Szerintünk | gyönyör? kompakt sportos vezethet?séggel |
|
Műszaki adatok
Méretek
|
Hosszúság |
Szélesség |
Magasság |
Tengelytáv |
Csomagtér |
5 ajtós |
4351 mm |
1798 mm |
1465 mm |
2634 mm |
350/1150 l |
Motorválaszték
|
Teljesítmény |
Nyomaték |
Gyorsulás |
Végsebesség |
Fogyasztás |
1,4 benzin |
120 LE |
206 Nm |
9,4 s |
195 km/h |
6,4 l |
1,4 benzin |
170 LE |
250 Nm |
7,8 s |
218 km/h |
5,8 l |
1,8 benzin |
230 LE |
340 Nm |
6,8 s |
242 km/h |
7,6 l |
1,6 dízel |
105 LE |
320 Nm |
11,3 s |
185 km/h |
4,4 l |
2,0 dízel |
140 LE |
350 Nm |
9,0 s |
205 km/h |
4,5 l |
2,0 dízel |
170 LE |
350 Nm |
8,0 s |
218 km/h |
4,7 l |
|
Törésteszt
Euro NCAP (2010) 
|
Utasbiztonság 95% |
Gyermekbiztonság 85% |
Gyalogosbiztonság 63% |
Aktív biztonság 86% |
Árlista
Alfa Romeo Giulietta
|
Telj. |
Ajtó |
Ár |
Giulietta 1.4 TB Progression |
105 LE |
5 |
5 395 000 Ft |
Giulietta 1.4 TB Veloce |
120 LE |
5 |
5 795 000 Ft |
Giulietta 1.6 JTD Veloce |
105 LE |
5 |
6 475 000 Ft |
Giulietta 1.4 TB Multiair Distinctive |
170 LE |
5 |
6 955 000 Ft |
Giulietta 2.0 JTD Distinctive |
140 LE |
5 |
6 955 000 Ft |
Giulietta 2.0 JTD Distinctive TCT |
170 LE |
5 |
7 865 000 Ft |
Giulietta 1750 TBI QV |
235 LE |
5 |
8 365 000 Ft |
|
Eladások
magazin
2013-12-10 | Újraértelmezte a túrakocsi kategóriáját a Ferrari: az újonnan bemutatott FF kombiszerű karosszériát kapott, ez a márka első négyüléses és összkerékhajtású modellje. tovább...
|
|
hirdetés
|
katalógus
Galéria
A kategória további autói
További autók a katalógusban
használtautó
Kapcsolódó hirdetések
|
1368 cm3, Benzin, 2012
4 690 000 Ft
|
|
1598 cm3, Benzin, 2001
669 000 Ft
|
|
1598 cm3, Benzin, 1998/5
450 000 Ft
|
További hirdetések
magazin
Legfrisebb hírek
hirdetés
|